Calendari de Setembre

PROVES EXTRAORDINÀRIES 1rBATXILLERAT

Les proves extraordinàries de 1rBTX es realitzaran tal i com ja estava previst a la Programació General Anual del curs 2021/2022, els dies 1 i 2 de setembre de 2022 segons el calendari adjunt:

FAMÍLIES

Al llarg del mes de setembre, tot just iniciat el curs escolar, portarem a terme les reunions de mares i pares corresponents a cadascun dels nivells educatius d’ESO i Batxillerat.

Aquestes reunions són d’especial importància en el procés educatiu i formatiu dels vostres fills/es i per això comptem amb la vostra presència.

Les dates en què hem previst aquestes reunions són:

  • Dimarts 13 de setembre a les 19h: Famílies de 1r i 2n d’ESO
  • Dimarts 20 de setembre a les 19h: Famílies de 3r i 4t d’ESO
  • Dimarts 27 de setembre a les 19h: Famílies de 1r i 2nBTX

ALUMNES

Tria de matèries optatives de 2nESO i 3rESO

A través dels formulari web disponibles a l’opció web INFO/Matèries Optatives 2nESO i 3rESO i que es tancaran el 26 d’agost de 2022. Per accedir a aquests formularis és impresindible que l’alumne accedeixi amb el seu compte corporatiu @institutpladelesmoreres.cat.

Presentacions d’inici de curs

Les presentacions de tots els nivells educatius d’ESO i BATXILLERAT seran el dimarts 6 de setembre de 2022 de 8:00h a 9:00h.

Les classes d’ESO començaran dimecres 7 de setembre a les 8:00h i les de BATXILLERAT dijous 8 de setembre a les 8:00h.

PROFESSORS/ES

El centre obrirà les portes el dijous 1 de setembre de 2022 a les 8:00h moment a partir del qual es procedirà a la recepció de tot el professorat i la posada en marxa del Pla d’Acollida del Professorat.