A l’optativa de primer d’ESO “Juga i descobreix Vilanova” hem estat investigant com era la vida a la Vilanova de fa 50 anys: a què es jugava al carrer, que es podia veure a la televisió, com quedava la gent sense telèfons mòbils… i hem tingut la sort que ens ha vingut a visitar en Pere Bartolí, avi d’una alumna, que ens ha explicat les seves experiències de joventut i ens ha portat tota una sèrie de documents, fotos, llibres i objectes actualment desapareguts, però que eren part important del dia a dia dels nostres avis.
Pere, moltes gràcies per la teva visita! Ens ha encantat tot el que hem après gràcies a tú!


