A continuació procedirem a informar-los dels llibres de text, llibres de lectura i altres materials (samarreta d’Educació Física o sortides pedagògiques sense pernoctació) que els seus fills/es necessitaran pel proper curs 2021/2022.
Llibres de text i de lectura
Els llibres de text i lectura que seran materials obligatoris pel proper curs són els que apareixen en la següent llista:
- Llistat_Llibres_2021-2022_1rESO
- Llistat_Llibres_2021-2022_2nESO
- Llistat_Llibres_2021-2022_3rESO
- Llistat_Llibres_2021-2022_4tESO
- Llistat_Llibres_2021-2022_1rBTX
- Llistat_Llibres_2021-2022_2nBTX
La llicència digital de Tecnologia (amb un preu de 8.90€) que apareix com a obligatòria a 1rESO, 2nESO i 3rESO i com optativa a 4tESO, es distribuirà EXCLUSIVAMENT des del Departament de Tecnologia un cop iniciem l’activitat lectiva 2021/2022. Es podrà abonar a través d’IDDINK o bé, per aquelles famílies que no treballin des d’aquesta plataforma, realitzant un ingrés al compte del centre (ES41 2100 0373 1502 0009 5431) per aquest import i indicant el nom complet de l’alumne i el nivell educatiu.
Material escolar recomanat
La llista adjunta de material recomanat no és prescriptiva ja que els seus fills/es segur que ja disposen d’aquest material. Per tant només compraran aquest material si no en disposen o el tenen trencat.
Samarreta d’Educació Física
Aquesta samarreta és l’únic equipament de compra obligatòria per realitzar les classes d’Educació Física.
Aquesta samarreta es distribueix únicament i exclusívament en la botiga BY PUNTS (Carrer de Sor Rita Mercader, 33 d’Igualada).
Sortides pedagògiques sense pernoctació
El curs 2021/2022 es recuperarà la planificació de sortides pedagògiques sense pernoctació que ja executàvem abans de la pandèmia de la covid.
La quota, per tots els nivells educatius, per poder portar a terme aquestes activitats és de 50€.
- Pels alumnes de 1rESO, 2nESO, 3rESO i 4tESO l’Ajuntament de Vilanova farà una aportació econòmica de 12.50€/alumne que se s’afegirà a aquesta quantitat i ens permetrà planificar activitats de valor afegit.
- Pel cas dels alumnes de 1r i 2n de Batxillerat aquesta quota de 50€ cobreix només les sortides pedagògiques de les matèries comunes. El cost addicional de les activitats associades a les matèries optatives s’informaran en iniciar el curs 2021/2022.
COM ADQUIRIR ELS LLIBRES DE TEXT I LECTURA
- Comprar els llibres en qualsevol punt de venda a preu de mercat.
- Comprar els llibres a la Cooperativa ABACUS on gaudireu de descomptes (20% en llibres de text d’ESO, 5% de descompte en llibres de BATX i 5% en llibres de lectura)
- Adquirir els llibres a través de l’empresa IDDINK. En aquest cas es tracta d’un sistema de reutilització de llibres (EcoBooks) que us permetrà aconseguir un estalvi del 57% respecte el preu de mercat. Aquest sistema de reutilització només s’aplica als llibres de text però no als llibres de lectura. Teniu tota la informació de com funciona aquesta plataforma a l’apartat web Institut/AMPA/IDDINK.
COM PAGAR LES SORTIDES PEDAGÒGIQUES SENSE PERNOCTACIÓ
- Si treballeu amb la plataforma IDDINK podreu abonar aquesta quantitat en el procés d’adquisició dels llibres de text ja que us apareixerà com un producte de la cistella.
- Si no treballeu amb la plataforma IDDINK haureu de fer un ingrés al compte del centre (ES41 2100 0373 1502 0009 5431) a través dels caixers automàtics o bé mitjançant banca electrònica indicant el nom complet del vostre fill/a i el concepte “Sortides Pedagògiques“.
La primera quinzena del mes de juliol la Secretaria del centre romandrà oberta per atendre qualsevol situació singular i/o circumstància personal de l’alumnat en relació a l’adquisició d’aquests materials.